3 měsíční záruka na rozbití displeje
Získejte možnost jedné bezplatné výměny displeje nebo zadního krytu vašeho zařízení, v případě jakéhokoliv náhodného poškození v prvních třech měsících po zakoupení.
Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů
Pokud potřebujete telefon opravit, můžete zůstat v pohodlí domova a využít služeb kurýra, který u Vás telefon vyzvedne a po opravě doveze nazpět.
Kdo může získat Premium Servis?
Pro získání této služby je třeba splňovat následující:
- Zaregistrovat se do Premium Servis přes preinstalovanou aplikaci HiCare ve vašem telefonu nebo na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei do jednoho měsíce od koupě.
- Uchovat platný doklad o koupi, který umožní ověřit datum nákupu a bude potřeba k uplatnění Premium Servisu.
Jak aktivovat Premium Servis?
- Otevřete předinstalovanou aplikaci HiCare nebo navštivte sekci Podpora na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei.
- Najděte registrační formulář do Premium servisu, vyplňte IMEI telefonu a datum nákupu zařízení.
- Po úspěšné registraci na obrazovce uvidíte zprávu, že váš Premium servis je aktivní.
- Nyní si už jen užívejte svůj nový Huawei P20/P20 PRO s nadstandartní péčí.
Jak uplatnit Premium Servis?
- Pro 3 měsíční záruku na displej - splnění podmínek registrace a aktivace a do reklamačního protokolu nechte napsat, že uplatňujete Premium servisu
- Pro objednání služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů v rámci Premium servisu prosím kontaktujte Huawei Infolinku +420 239 018 465