inc/00_LS/rozcestnik/jak-postupovat-pri-reklamaci.html

Jaký problém potřebujete vyřešit?

> Potřebuji řešit reklamaci v záruční době

A. Nejrychlejší řešení - využijte autorizovaný servis

Nejrychlejší možnosti, jak reklamovat produkt je využít autorizovaný servis. Pro více informací si prohlédněte autorizované servisy.


B. On-line formulář - jen zadáte číslo faktury

Pro urychlení Vaší reklamace můžete využít on-line formulář. Po vyplnění Vám bude přiděleno reklamační (RMA) číslo, se kterým produkt odešlete jako běžný balík na reklamační oddělení. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. O přijetí zásilky, změnách a ukončení reklamace budete průběžně informováni e-mailem, případné dotazy směřujte na e-mail reklamace@exasoft.cz.

Adresa pro odeslání reklamace:

    ExaSoft Holding a.s.
    Číslo RMA:  
    Reklamační oddělení
    Rudé armády 651/19a
    733 01 Karviná – Hranice


C. Reklamujte osobně na prodejně

Reklamaci nebo odstoupení do smlouvy můžete vyřešit i přímo na naší prodejně. Pro rychlejší odbavení doporučujeme dopředu vyplnit online formulář. S přiděleným RMA číslem pak je možno produkt předat na prodejně.


D. Pošlete zboží na naše reklamační oddělení s průvodním dopisem

Reklamované zboží můžete přímo poslat na adresu našeho reklamačního střediska. Abychom byli schopni zásilku identifikovat, nesmíte zapomenout přibalit také originál nebo kopii dokladu o zaplacení, faktury nebo dodacího listu a průvodní dopis, ve kterém uvedete detailní popis závad reklamovaného zboží. O přijetí zásilky, změnách a ukončení reklamace budete průběžně informováni e-mailem. Případné dotazy směřujte na e-mail reklamace@exasoft.cz

Adresa pro odeslání reklamace:

    ExaSoft Holding a.s.
    Reklamační oddělení
    Rudé armády 651/19a
    733 01 Karviná – Hranice

> Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů

Všem spotřebitelům poskytujeme zákonnou ochrannou lhůtu na vrácení peněz. Jestliže Vám na našem e-shopu zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zásilky vrátit. Jakmile dorazí vrácené zboží na náš sklad, po kontrole Vám budou bez odkladu peníze poslány zpět.

Jak postupovat?

  1. Do 14 dnů nám dejte vědět, že chcete zboží vrátit.
    Nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží nebo služby nám písemně nebo elektronicky doručte žádost o odstoupení od kupní smlouvy. Žádost musí obsahovat: kontaktní údaje, e-mail, telefonní číslo, číslo faktury, soupis produktů, které chcete vrátit, a číslo účtu, na který chcete zaslat peníze. Informovat nás o vrácení zboží můřete těmito způsoby:
    • On-line formulář - nejrychlejší cesta
      Nejrychlejší způsob, jakým nás můžete informovat o vrácení zboží, je využití on-line formuláře.

    • Formulář v PDF
      Využijte náš formulář, který po vyplnění pošlete na e-mail reklamace@exasoft.cz.
      Tip: Pokud nemáte skener, vyplněný formulář vyfoťte svým chytrým telefonem a fotku pošlete jako přílohu mailu.


  2. Předejte zboží na naší prodejně nebo odešlete na naše reklamační oddělení
    Jakmile Vám potvrdíme přijetí žádosti, předejte zboží na kterékoli naší prodejně nebo ho pošlete jako běžný balík poštou nebo přepravní službou na níže uvedenou adresu. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. O přijetí zásilky, změnách a ukončení případu budete průběžně informováni e-mailem.

    Adresa pro odeslání vraceného zboží:
        ExaSoft Holding a.s.
        Reklamační oddělení
        Rudé armády 651/19a
        733 01 Karviná – Hranice

    Případné dotazy, prosíme, směřujte na e-mail reklamace@exasoft.cz

> Chci řešit pozáruční servis

Co nabízíme?

Poskytujeme servis notebooků, počítačů, tiskáren, chytrých telefonů, tabletů a další elektroniky. Služby nabízíme koncovým zákazníků, soukromníkům i firemní klientele.

> Dorazilo mi poškozené zboží

Při přebírání zboží důkladně zkontrolujte stav zásilky

Spolu s dopravcem ověřte stav doručovaného zboží - počet balíků, neporušenost pásky, zjevná poškození.Jste oprávněni odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná nebo poškozená. Pokud ji přesto převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu a dodávku označit jako "Přijato s výhradou".

Pokud viditelně poškozenou zásilku od přepravce bez výhrady převezmete, nemusí být dodatečná reklamace poškození uznána.

Poškození jsem zjistil až dodatečně. Co můžu dělat?

Jestli nemůžete při přebírání zboží zkontrolovat případné poškození nebo neúplnost zásilky, jste povinni toto učinit a nahlásit nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí. V případě problémů vše zaznamenejte (vyfoťte nebo natočte poškozené zboží, bez i s kompletním přepravním obalem), uschovejte přepravní obaly a kontaktujte nás e-mailem na adrese reklamace@exasoft.cz. Vašemu problému se budeme ihned věnovat a oznámíme Vám další postup.

> Formulář pro kontaktování reklamací

Formulář pro kontaktování reklamací

Tento formulář slouží pro kontaktování reklamačního oddělení. Potvrzení o přijetí Vám přijde na mail, který zadáte. Po obdržení se bude náš tým Vaším dotazem zabývat přednostně, budeme se snažit odpovědět v co nejkratší době. V pracovních dnech byste měli dostat odpověď do 24 hodin.





* pole označená hvězdičkou jsou povinná

Nejčastější dotazy

>Jakým způsobem můžu kontaktovat reklamační oddělení?

Reklamační oddělení můžete, vzhledem k nastaveným procesům, kontaktovat výhradně formou e-mailu na adrese reklamace@exasoft.cz. Vašim dotazům se věnujeme v pořadí, v jakém přicházejí, nejpozději do dvou pracovních dnů.

>Jak zjistím stav mé reklamace nebo vrácené zásilky?

Dotaz na stav zásilky vrácené v rámci 14 denní zákonné lhůty směřujte vždy na e-mail reklamace@exasoft.cz.

Pokud jste podali reklamaci osobně na naší prodejně, obracejte se s dotazy přímo na ni. Pokud jste odeslali reklamaci na reklamační oddělení v Karviné, své dotazy směřujte e-mailem na reklamace@exasoft.cz. Jestli Vám bylo přiděleno reklamační (RMA) číslo, prosíme, uvádějte ho v komunikaci, vše tím urychlíte.

>Proplatíte poštovné za odeslání reklamovaného zboží?

V případě uznané reklamace budou náklady na doručení reklamace všem spotřebitelům uznány, potřebujeme k tomu ale Vaši kopii dokladu o zaplacení.

>Můžu poslaný balíček pojistit?

Pro Vaši jistotu si můžete balíček při podání nechat připojistit, nicméně tato nadstandardní služba není v případě uznané reklamace z naší strany zpětně hrazena.

>Můžu vadné zboží předat k reklamaci sám přímo do servisu?

Ano, vadné zboží můžete zaslat přímo do autorizovaného servisu daného výrobce. My děláme to samé. Tím, že kontaktujete servis sami, celý proces urychlíte.

>Přeji si uplatnit reklamaci na vestavný/volně stojící nadrozměrný spotřebič. Jak postupovat?

U velkých spotřebičů kontaktujte přímo autorizovaný servis dané značky. Servisní technici provádí opravy přímo u Vás doma.

>Přišla mi zpráva, že je reklamace ukončená. Jaký bude další postup?

V případě, že jste reklamaci poslali na naše reklamační středisko do Karviné, bude s využitím přepravní služby odesláno zpět na Vaši adresu. Bylo-li zboží k reklamaci předáno na prodejně, bude zde k dispozici k převzetí. Nemůžete-li zboží převzít osobně, informujte nás o tom na e-mail reklamace@exasoft.cz, odešleme Vám ho.

>Nejsem spokojen s řešením reklamace. Co s tím mohu dělat?

Ve všech případech se řídíme platnými zákony České republiky, navíc se snažíme zapojit obyčejný selský rozum. Může se ale stát, že se závěrem reklamačního řízení nejste spokojeni. Kontaktujte nás e-mailem na reditel@exasoft.cz a popište nám situaci. Každou podobnou stížnost ze strany vedení společnosti pečlivě prověříme a se závěrem Vás seznámíme.

 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi