Právě probíhá tradiční BLACK FRIDAY, akční ceny až do 1. 12.

x
 

Epson skener WorkForce DS-6500, A4, 1200x1200dpi, USB 2.0, DADF

Exa kód : EPS198442
 
 
 
 

 

Epson skener WorkForce DS-6500, A4, 1200x1200dpi, USB 2.0, DADF
 
 
 
 
 
 


 
Fotografie produktů jsou pouze ilustrační 
 
 
 
 
 

27 159 Kč

Vaše cena (včetně DPH a PHE)

 

22 445 Kč

 bez DPH

 
 
 
 
 
Od 1 358  měsíčně
 

On-line schválení splátek do 4 hodin bez nutnosti osobní návštěvy. Úvěrovou smlouvu podepisujete telefonem pomocí SMS zprávy. Zboží proto můžete mít už druhý pracovní den u sebe.


Spočítejte si na naší kalkulačce své splátky pro různé typy úvěrů. U vybraného zboží pak ve třetím kroku košíku vyberete jako typ platby "Splátky Home Credit".

 

ExaSoft Holding a.s. vykonává zprostředkovatelskou činnost pro Home Credit a.s., poskytovatele finančních služeb.

 
Spočítejte si svoje splátky
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  
 

Popis produktu


 

Výrobce:

Epson

Exa kód:EPS198442
Kód výrobce:B11B205231
 

 

Epson WorkForce DS-6500

Tento síťový skener dokumentů o velikosti A4 splňuje požadavky společností, které hledají spolehlivý a flexibilní způsob snímání a převodu dokumentů za účelem jejich archivace a distribuce v elektronické podobě.

  • Jednofázové skenování stran: Skenování obou stran současně
  • Vysoká rychlost skenování: Rychlost skenování až 25 str./min nebo 50 obr./min
  • Velkokapacitní ADF: Kapacita automat. podavače dokumentů až 100 listů
  • Možnost připojení do sítě: Volitelný panel síťového rozhraní
  • Ekologicky šetrný: Splnění podmínek programu ENERGY STAR *2

Epson WorkForce DS-6500 zajišťuje efektivní a bezproblémové skenování. Je vybaven automatickým podavačem dokumentů (ADF) s kapacitou 100 listů a dokáže naskenovat až 25 stran za minutu. Kromě toho podporuje jednofázové oboustranné skenování a detekci podání dvou listů. Produktivitu ještě více zvyšují funkce „skenování do“*1, obsažené v aplikaci Document Capture Pro.

Díky řešení Epson Document Capture Pro je integrace vysokorychlostního skenování do stávajících systémů pro správu dokumentů velmi snadná. Urychlí práci a umožní uživatelům snímat, převádět a distribuovat oskenované informace prakticky do jakéhokoli úložiště dokumentů nebo systému pro správu dokumentů.

Tento skener a všechny jeho funkce může sdílet více uživatelů prostřednictvím volitelného panelu síťového rozhraní. Panel síťového rozhraní nabízí v kombinaci s řešením Document Capture Pro funkce skenování přímo do počítače a přizpůsobení příkazů „skenování do“, např. „skenování od e-mailu“ nebo „skenování do služby Microsoft SharePoint®“. Díky těmto funkcím lze pohodlně realizovat i komplikované úlohy. Uživatelé si na tyto skenery rychle zvyknou, aniž by potřebovali školení.

Technologie Epson ReadyScan LED zkracuje dobu zahřívání, neobsahuje žádnou rtuť a snižuje spotřebu energie. Tento skener splňuje požadavky na certifikaci ENERGY STAR*2 a vzhledem k uvedeným vlastnostem je ekologicky šetrným zařízením do vaší kanceláře.


 

Parametry

 
 
Formát  A4
Stav produktu  Nový
Rozhraní  USB 2.0 a LAN
Typ skeneru  Plochý
Optické rozlišení skeneru 
 
 
Optické rozlišení skeneru
DPI = dots per inch, neboli body na palec. Obecně plátí, že čím vyšší počet DPI tím je rozlišení skenovaného obrazu kvalitnější.
 
 
 
 
 
1200 x 1200 dpi
Automatický podavač dokumentů  Ano
Záruka
Záruka pro spotřebitele  24 měsíců
Záruka pro firmu  12 měsíců
Jak postupovat při reklamaci 1 - Připravte si IMEI nebo sériové číslo.
2 - Zavolejte na číslo: +420 381 489 800 (ve všední dny od 8 do 17 hodin) a nahlaste závadu nebo na adrese: https://www.vspdata.cz vyplňte formulář.
3 - Do dvou pracovních dní Vás bude kontaktovat kurýr DPD a vyzvedne reklamaci.
 
 
 
 

Jste spokojeni s úplností a kvalitou popisu produktu? Napište nám.

 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi