A. Nejrychlejší řešení - využijte autorizovaný servis
Nejrychlejší možnosti, jak reklamovat produkt je využít autorizovaný servis. Pro více informací si prohlédněte autorizované servisy.
B. On-line formulář - jen zadáte číslo faktury
Pro urychlení Vaší reklamace můžete využít on-line formulář. Po vyplnění Vám bude přiděleno reklamační (RMA) číslo, se kterým produkt odešlete jako běžný balík na reklamační oddělení. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. O přijetí zásilky, změnách a ukončení reklamace budete průběžně informováni e-mailem, případné dotazy směřujte na e-mail reklamace@exasoft.cz.
Adresa pro odeslání reklamace:
ExaSoft Holding a.s.
Číslo RMA:
Reklamační oddělení
Rudé armády 651/19a
733 01 Karviná – Hranice
C. Reklamujte osobně na prodejně
Reklamaci nebo odstoupení do smlouvy můžete vyřešit i přímo na naší prodejně. Pro rychlejší odbavení doporučujeme dopředu vyplnit online formulář. S přiděleným RMA číslem pak je možno produkt předat na prodejně.
D. Pošlete zboží na naše reklamační oddělení s průvodním dopisem
Reklamované zboží můžete přímo poslat na adresu našeho reklamačního střediska. Abychom byli schopni zásilku identifikovat, nesmíte zapomenout přibalit také originál nebo kopii dokladu o zaplacení, faktury nebo dodacího listu a průvodní dopis, ve kterém uvedete detailní popis závad reklamovaného zboží. O přijetí zásilky, změnách a ukončení reklamace budete průběžně informováni e-mailem. Případné dotazy směřujte na e-mail reklamace@exasoft.cz
Adresa pro odeslání reklamace:
ExaSoft Holding a.s.
Reklamační oddělení
Rudé armády 651/19a
733 01 Karviná – Hranice