inc/00_LS/rozcestnik/jak-postupovat-pri-reklamaci.html

Jaký problém potřebujete vyřešit?

> Potřebuji řešit reklamaci v záruční době

> Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů

> Chci řešit pozáruční servis

> Dorazilo mi poškozené zboží

> Formulář pro kontaktování reklamací

Nejčastější dotazy

>Jakým způsobem můžu kontaktovat reklamační oddělení?
>Jak zjistím stav mé reklamace nebo vrácené zásilky?
>Proplatíte poštovné za odeslání reklamovaného zboží?
>Můžu poslaný balíček pojistit?
>Můžu vadné zboží předat k reklamaci sám přímo do servisu?
>Přeji si uplatnit reklamaci na vestavný/volně stojící nadrozměrný spotřebič. Jak postupovat?
>Přišla mi zpráva, že je reklamace ukončená. Jaký bude další postup?
>Nejsem spokojen s řešením reklamace. Co s tím mohu dělat?
 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2025 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.