inc/00_LS/huawei-premium-servis/index.html

3 měsíční záruka na rozbití displeje

Získejte možnost jedné bezplatné výměny displeje nebo zadního krytu vašeho zařízení, v případě jakéhokoliv náhodného poškození v prvních třech měsících po zakoupení.

Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů

Pokud potřebujete telefon opravit, můžete zůstat v pohodlí domova a využít služeb kurýra, který u Vás telefon vyzvedne a po opravě doveze nazpět.

Kdo může získat Premium Servis?

Pro získání této služby je třeba splňovat následující:

  1. Zaregistrovat se do Premium Servis přes preinstalovanou aplikaci HiCare ve vašem telefonu nebo na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei do jednoho měsíce od koupě.
  2. Uchovat platný doklad o koupi, který umožní ověřit datum nákupu a bude potřeba k uplatnění Premium Servisu.

Jak aktivovat Premium Servis?

  • Otevřete předinstalovanou aplikaci HiCare nebo navštivte sekci Podpora na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei.
  • Najděte registrační formulář do Premium servisu, vyplňte IMEI telefonu a datum nákupu zařízení.
  • Po úspěšné registraci na obrazovce uvidíte zprávu, že váš Premium servis je aktivní.
  • Nyní si už jen užívejte svůj nový Huawei P20/P20 PRO s nadstandartní péčí.

Jak uplatnit Premium Servis?

  • Pro 3 měsíční záruku na displej - splnění podmínek registrace a aktivace a do reklamačního protokolu nechte napsat, že uplatňujete Premium servisu
  • Pro objednání služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů v rámci Premium servisu prosím kontaktujte Huawei Infolinku +420 239 018 465
 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit mobilní verzi