Oblíbená akce na značku SENCOR je zpět! Využijte slevu 20 % na pečlivě vybrané produkty. Platí od 7. do 23. dubna.

x
 

Allianz prodloužená záruka, 1 rok

Exa kód : ZAR000003
 
 
 
 

 

Allianz prodloužená záruka, 1 rok
 
 


 
Fotografie produktů jsou pouze ilustrační 
 
 
 
 
 

699 Kč

Vaše cena (včetně DPH a PHE)

 

699 Kč

 bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Popis produktu


 

Výrobce:

Allianz Assistance

Exa kód:ZAR000003
Kód výrobce:
 

 

Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.

Klíčové vlastnosti

  • Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka výrobce.
  • Plynule navazuje na zákonnou záruku.
  • Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců (maximálně však na celkových 5 let záruky).
  • Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
  • Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
  • V případě neopravitelnosti za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
  • Jednoduché hlášení závady
  • V případě, že se v průběhu pojištění vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na hlaseni.mondial-assistance.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Opravíme či vyměníme za nový
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů. Následně Vám jej dopravíme až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.

Bez amortizace a spoluúčasti
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte. Kompletně je hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.

Pojistitel produktu
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

Více informací


Stránky výrobce:

https://www.allianz-assistance.cz/


 

Parametry

 
 
Stav produktu  Nový
Záruka
Záruka pro spotřebitele  24 měsíců
Záruka pro firmu  24 měsíců
Jak postupovat při reklamaci V případě, že se v průběhu platnosti smlouvy objeví závada na produktu, připravíte si číslo smlouvy a zavolejte na telefonní linku služby Allianz Assistance 283 002 868 nebo vyplňte formulář na www.hlaseniskod.cz. Oprava bude následně předána servisnímu partnerovi, který Vás nejpozději do dvou pracovních dnů kontaktuje a domluví s Vámi způsob a termín opravy.
 
 
 
 

Jste spokojeni s úplností a kvalitou popisu produktu? Napište nám.

 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2025 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.