Co prodloužená záruka nabízí a pro koho je určena?
Prodlouženou záruku je možno získat na 1, 2 nebo 3 roky a prodloužíte si tím záruční dobu, kterou Vám k zakoupenému výrobku poskytuje výrobce (dáno zákonem, zpravidla 24 měsíců).
Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce a její platnost začíná dnem následujícím po skončení záruky od výrobce dle obecně platných právních předpisů.
Prodloužená záruka je určena pro koncové spotřebitele i pro firemní klientelu.
Jak probíhá řešení oprav?
V případě, že se v průběhu prodloužené záruky objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na telefonní linku služby Allianz Assistance 283 002 868. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluvíte se s ním na způsobu a termínu opravy.
Hradíme náklady na dopravu a práci opraváře a náhradní díly. V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.
Klíčové vlastnosti
Vyřeší obavy zákazníka ze servisních nákladů po uplynutí záruční doby.
Umožní zákazníkovi spokojeně užívat výrobek po dobu až pěti let.
Dá zákazníkovi jistotu, že nový spotřebič bude fungovat až 60 měsíců bez dalších výdajů.
Úhrada případných škod se provádí bez spoluúčasti zákazníka. Maximální výše pojistného plnění za celé období platnosti pojištění nesní přesáhnout pořizovací hodnotu produktu.
Hlavní výhody
Rychlé akce a reakce: V případě poruchy jen zavoláte, my vše vyřešíme.
Záruka v pravém slova smyslu: Buď oprava, nebo nový přístroj
Oprava bez čekání: Vyřízení požadavků na opravu v nejkratším možném čase
Jistota: Nemusí se bát, že nebudete mít prostředky na případnou budoucí opravu - servisní opravy platíme my přímo servisu.
Parametry
Stav produktu
Nový
Záruka
Záruka pro spotřebitele
24 měsíců
Záruka pro firmu
24 měsíců
Jak postupovat při reklamaci
V případě, že se v průběhu platnosti smlouvy objeví závada na produktu, připravíte si číslo smlouvy a zavolejte na telefonní linku služby Allianz Assistance 283 002 868 nebo vyplňte formulář na www.hlaseniskod.cz. Oprava bude následně předána servisnímu partnerovi, který Vás nejpozději do dvou pracovních dnů kontaktuje a domluví s Vámi způsob a termín opravy.
Jste spokojeni s úplností a kvalitou popisu produktu? Napište nám.
K provozování našeho webu využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Dejte nám vědět o svých preferencích.
Popis produktu
Allianz Assistance
Prodlouženou záruku je možno získat na 1, 2 nebo 3 roky a prodloužíte si tím záruční dobu, kterou Vám k zakoupenému výrobku poskytuje výrobce (dáno zákonem, zpravidla 24 měsíců).
Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce a její platnost začíná dnem následujícím po skončení záruky od výrobce dle obecně platných právních předpisů.
Prodloužená záruka je určena pro koncové spotřebitele i pro firemní klientelu.
Jak probíhá řešení oprav?V případě, že se v průběhu prodloužené záruky objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na telefonní linku služby Allianz Assistance 283 002 868. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluvíte se s ním na způsobu a termínu opravy.
Hradíme náklady na dopravu a práci opraváře a náhradní díly. V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.
Klíčové vlastnostiParametry
Jste spokojeni s úplností a kvalitou popisu produktu? Napište nám.